Natà cù una giacca di salvezza hè l'ideale per quelli chì amparanu à natà o l'individui chì natanu in laghi, oceani è fiumi, postu chì a natazione in questi spazii pò esse più periculosa chè natà in una piscina. Una giacca di salvezza vi pò prutegge da l'onda è di i currenti rapidi, è ancu di mantene in salvu si diventate stanchi. A causa di l'ingrossu di una giacca di salvezza, avete bisognu di assicurà un adattamentu propiu di a giacca di salvezza prima di pruvà à natà. Mentre nata cù una giacca di salvezza, pudete optà per aduprà i vostri braccia, i gammi o i dui.
Pruvate a vostra giacca di salvezza per una forma adatta. Una giacca di salvezza malata ùn serà micca efficace per mantene a salvezza in l'acqua. Mettite a vostra giacca di salvezza. Assicurate tutti i zippers, i snaps, i cravatte è e cinturini per fà chì a giacca di salvataggio vi si adatta perfettamente. Ponevi in acqua finu à u collu. Alzate i vostri gammi è inclinate a testa versu l'acqua. A to bocca ùn deve esse in l'acqua è duvete esse flottante senza avè da fà un sforzu. Se a giacca di salvezza vi vene nantu à voi, avete bisognu di stringhje i straps è snaps.
Pigliate i vostri gammi. Estende completamente i vostri gammi mentre li mantene sottu à l'acqua. Scacciali su e giù. Kick lentamente per passà per l'acqua à un ritmu lento è stabile. Per passà rapidamente per l'acqua, pichjate à un ritmu più veloce. L'attu di chjappà deve esse abbastanza per propulsà à traversu l'acqua senza l'usu di i vostri braccia.
Aduprate i vostri braccia. Se i vostri gammi diventanu stanchi o sè avete bisognu di un impulso extra per passà per l'acqua, incorpore l'usu di i vostri braccia mentre natate cù una giacca di salvezza. Estende i vostri braccia davanti à u vostru in l'acqua. Venite lentamente i vostri braccia à i vostri lati facennu un grande muvimentu in mezzu circulu. Repetite.