News di l'Industria

A cunniscenza scientifica di a sopravvivenza in mare

2021-07-15
Difficultà iniziali scontri da i sopravviventi di u mare



Affucà : Cascà in l'acqua, s'ellu ùn pò micca natà senza purtassi una giacca di salvezza o purtendu alcuna boe di salvezza, ùn puderete micca stà in acqua in l'acqua. S'elli ùn ponu esse salvati in u tempu, u periculu di affucà prestu prestu.

Immersione è esposizione: U corpu hè immersa in l'acqua, a dissipazione di u calore hè assai più veloce chì in terra. In questu modu, u corpu umanu ùn pò micca mantene a temperatura di u corpu normale, è hè faciule fà u cunsumu eccessivu di calori di u corpu. Se u clima era friddu è a temperatura di l'acqua era bassu, u periculu di immerse u corpu umanu in l'acqua seria ancu più grande, è prestu prestu in un coma di bassa temperatura finu à a morte. Se u corpu umanu hè espunutu à u sole caldu, hè propensu à u sole, a fatigue, u colpu di calore, etc.

Sete: In l'oceanu, a sete hè un periculu maiò chì minaccia quelli chì sò in angoscia, è a rata di mortalità aumenta cum'è u fornimentu d'acqua fresca diminuisce. Sicondu statistiche, a rata di mortalità hè di 10% quandu ci hè 240 ml d'acqua fresca per ghjornu, è a rata di mortalità aumenta à 90% quandu ci hè solu 120 ml d'acqua fresca per ghjornu. Per i sopravviventi, l'acqua fresca hè più impurtante di l'alimentariu.

Mal di mare: Ancu s'è un sopravviventi hè furtunatu di cullà nantu à l'equipaggiu di salvezza, cum'è i battelli di salvezza, i battelli di salvezza, i boe di salvezza, etc., u malu di mare pruvucarà vomiting eccessivu, pruvucannu assai perdita d'acqua, vertigini è debule.

Animali periculosi: L'attacchi dannosi di l'animali marini sò ancu una minaccia per e persone in angustia in mare, in particulare i squali. Ancu s'ellu ùn ci hè micca assai opportunità per attacchi di squali in distress in mare, affetta direttamente a morale di i sopravviventi.

Difficultà in u salvamentu: L'auto-salvazione in mare hè assai più difficiuli cà in altri lochi. L'oceanu hè una vasta area di milioni di chilometri quadrati, è u clima hè volubile. Hè difficiuli di truvà una zattera di salvezza o una piccula barca in un aviò di ricerca veloce, è hè ancu più difficiule di truvà una persona in distress. Inoltre, u mare hè estremamente viulente, è ancu s'è l'aviò di ricerca trova una persona in disgrazia, ùn pò micca sbarcà.


I sperti anu dettu chì a sopravvivenza in mare hà i seguenti elementi:



Equipamentu di salvezza di vita

Se un sopravvivente in mare ùn hà micca un equipamentu salvatore, allora a speranza di sopravvivenza in u vastu mare hè ovviamente assai debule. Sicondu statistiche, circa 80% di e navi affondanu in 15 minuti dopu à u naufragiu, è solu circa 1/3 di l'equipaggiu salvatore puderia esse abbattutu in u tempu prima di affundà, chì hà causatu assai persone per affucà è mori, mentri 94. a ghjente hà cullatu nantu à l'equipaggiu di salvezza. % Salvatu. Questu mostra chì una volta chì cullà nantu à l'equipaggiu di salvezza di vita, e vostre probabilità di sopravvivenza aumenteranu assai.

Cunniscenza d'auto-aiutu

Maestrà una certa cunniscenza di l'autorescue hè assai impurtante per e persone in distress in mare. Sta cunniscenza include l'usu di l'equipaggiu di salvezza di vita è i bisogni di basa, e misure d'urgenza, u rapportu di u locu di l'accidentu è l'azzioni dopu l'abbandunamentu di a nave, chjamà aiutu è trasmissione di signali, etc.

Dieta di sustegnu

Per i sopravviventi, l'acqua fresca hè più impurtante di l'alimentariu. U corpu umanu hà nutrienti almacenati in questu, è pò mantene a vita per un longu periodu di tempu, sempre chì hè datu l'acqua fresca adatta ogni ghjornu. Ma s'ellu ùn ci hè micca acqua fresca, hè difficiule di mantene per un bellu pezzu.

Sè vo site per un bellu pezzu in u mare, pudete catturà pesci è uccelli è cullà l'alga per supplementà quandu l'alimentariu hè insufficiente. In ogni casu, s'ellu ùn ci hè micca un suministru adattatu di acqua fresca, avete da evità di manghjà queste cose, altrimenti cunsumà assai acqua in u corpu.

a scena di a vita

I sperti crèdenu chì a morte prematura di e persone in angustia in u mare ùn hè micca causata da a fame è a sete, ma principarmenti da u timore. Per quessa, un fattore impurtante per a sopravvivenza in mare hè una forte vuluntà ùn teme micca di difficultà è una ferma credenza in a sopravvivenza. Dunque, duvemu prima superà a disperazione è a paura, è in segundu esse capace di resistà a prova di a fame, u friddu, a sete è a malatia di mare. Quandu site in angustia in mare, sè ùn avete micca paura di u periculu, occupatu è micca caòticu, è site cumplettamente preparatu in anticipu, pudete aumentà a vostra speranza di salvezza.



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept