News di l'Industria

Cumu aduprà u salvatore in modu correttu

2021-08-06

Cumu aduprà un salvagente

A maiò parte di l'accidenti di l'acqua chì cascanu sò bruschi, è u salvamentu di l'acqua hè in realtà una corsa contr'à u tempu. In una emergenza, quandu una persona cascà in l'acqua o hè intrappulata in un disastru di inundazione, u primu tempu per a salvezza di l'acqua hè solu uni pochi di minuti. Sia a persona chì cascà in l'acqua è u salvatore anu bisognu di capiscenu l'usu currettu di u salvagente per salvà più rapidamente.

1. U lanciatore tene a linea di salvezza di u salvatore cù una manu, è tira u salvatore in a direzzione downstream di a persona chì casca in l'acqua cù l'altra manu. Quandu ùn ci hè micca currente è ventu, u lanciatore deve esse lanciatu sopra u ventu per chì a persona chì cascà in l'acqua pò piglià. Attenti à ùn chjappà a persona chì casca in l'acqua. Pudete ancu ligà a linea di salvezza à a ringhiera è lanciallu in u salvagente cù e duie mani.

2. Se qualchissia ùn cascà micca in l'acqua mentre a vela, a persona chì casca in l'acqua deve chjamà forte per attruverà l'attenzione di l'altri persunale. U scupertore duverebbe piglià u salvatore vicinu è scaccià rapidamente à u mare vicinu à a persona chì cascò in l'acqua. U metudu specificu hè: scaccià u salvatore à u ventu à a persona chì hè cascata in l'acqua. A persona chì hè cascata in l'acqua hà pigliatu prima u cordone di manicu, è poi pressu u latu di u salvatore cù e duie mani à u stessu tempu, cusì chì u salvatore hè statu erettu, è e mani è a testa si sò in l'anellu. U corpu flottava in l'acqua, aspittendu aiutu.

3. Se qualchissia cascà in l'acqua mentre a nave hè ormeggiata, hè megliu scaccià u salvatore cù a corda di flottazione in questu tempu. Dopu chì a persona chì cascò in l'acqua l'hà pigliatu, l'equipaggiu di a barca hà ricuperatu a linea di flotabilità è tira a persona chì cascò in l'acqua à u latu di a barca.

Precauzioni per l'usu di un salvagente

1. Almacenamiento di salvagente

I salvatichi deve esse posti nantu à i dui lati di a nave induve si ponu accede facilmente, è ci deve esse almenu unu à a poppa; si deve esse capaci di esse sguassati rapidamente è ùn deve esse assicurati in permanenza.

2. Custodia di u salvagente

U salvatore hè guardatu in l'aria aperta, hè faciule da dannu. Quandu si guarda, fate attente à: sempre attenti à s'ellu l'aspettu hè crackatu, s'ellu u manicu hè purtatu o muffa, s'ellu u materiale di flottabilità hè invechja; Eliminate a ruggine, pittura, è riparà i danni in tempu.

3. Precauzioni di salvezza per a salvagente

A pusizione di u salvatore deve esse curretta; u salvagente ùn deve esse ghjittatu in l'acqua; u salvatore ùn deve esse usatu casualmente in i tempi ordinali; verificate ogni trè mesi.

4. Rigulamenti di gestione di l'ispezione è di mantenimentu di Lifebuoy

U capitanu (o a persona designata incaricata di a piattaforma) cunta u numeru di salvatichi ogni settimana (prima di u tifone), è à u stessu tempu cuntrolla i nastri riflettenti, luci auto-illuminazione è corde nantu à i lifebuoys, è informa a sicurità se si trovanu à esse dannatu o micca fermamente attaccati. Supervise u rimpiazzamentu. Se ci hè una perdita o dannu, deve esse informatu immediatamente à a vigilazione di salvezza per supplementu è riparazione; a cinta riflettente casca è si appiccica subitu. A lumera auto-ignizione di u salvatore deve esse inspeccionata da u capitanu ogni turnu. Se a scatula plastica di a scatula di a bateria hè deformata o u pezzu di u polu di a bateria hè truvatu per avè rustu biancu o gonfiore, significa chì a bateria hè rotta è deve esse rimpiazzata immediatamente; a luce auto-ignizione deve avè un bonu segellu Prestazione: Se l'umidità entra in a bateria, a bateria falla gradualmente, perchè ùn pudete micca tirà a tappa di l'ingressu d'acqua à vuluntà.



We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept