Lanciatore di corda autosostenibile cù un dispositivu salvatore per l'usu in una situazione d'emergenza
Lanciatore di corda autosufficiente
U lanciatore di corda hè dotatu di un dispositivu salvatore per l'usu in una situazione d'emergenza. L'ogiva è a corda di proiettile di ogni lanciatore di corda formanu un cumpunente integrale è sò stallati in una carcassa impermeabile. Un inseme di razzi, piloti è dispusitivi di scaccià in un containeru. Pò esse usatu solu una volta, a distanza di lanciamentu senza ventu hè più grande di 230M, l'angolo di elevazione di u lanciu hè di 45 gradi, è u skewness di lanciamentu hè di circa 10 gradi. A tensione di rottura di lanciu hè più grande di 2000N.
Deve rispettà l'emendamenti di u 1996 à a Convenzione SOLAS di u 1974, i requisiti LSA di u Regulamentu Internaziunale di l'Equipementu di Salvamentu di Vita.
Pò esse usatu solu dopu avè statu qualificatu da a sucietà di classificazione prescritta prima di esse equipatu.
Caratteristiche diLanciatore di corda autosufficiente:
Stu pruduttu hè conforme à i requisiti pertinenti di a stipulazione SoLaS 74/96 LSA è hè MSC.218(82) emenda è MSC. 81 (70) standard di l'equipaggiu di salvezza. Hè accreditatu da u certificatu Ce rilasciatu da
Germanischer Llyod AG, appruvata da a Società di Classificazione di a China (CCS) Hè utilizatu per i navi o i populi nantu à a piattaforma off-shore per lancià a linea à e navi vicinu o passanu per u scopu di salvezza di vita in situazione di distress.
Principali paràmetri tecnichi diLanciatore di corda autosufficiente:
1) Distanza di lanciu (tempu senza ventu) ≥ 230 m;
2) Forza di rottura di a linea: ≥2KN;
3) Lunghezza tutale di a linea: 270 m;
4) Temperatura ambiente per l'usu è u almacenamentu: -30% ℃ ~ + 65 ℃;
5) Validità: 3 anni