News di l'Industria

Ughjuviu originariu da a zucca

2018-10-27
Per andà à nuà in l'estate, a gente piace spessu portà un salvaghju per a sicurezza. Quelli chì stanu imparendu à natà di più piace esse cun ellu. Hè un pescadulu chì cunnosce l'acqua. Quandu hè andatu in mare, hà sempre diversi salvaghji nantu à ogni nave. In u passatu, certe persone pensanu chì u salvavolu sia statu introdotto in Cina da l'Europa è da i Stati Uniti. Infatti, u salvavolu hè statu creatu da i nostri cinesi.

Ciò chì avia dui o trè mila anni fà, a Cina avia un "salvaghju" chì era a zucca seccata. Ciò chì si dicia in u Libru di e Mutazioni: "Dinastia Bao, aduprà Feng (sonu" basandosi nantu à u fiume "), secondu a spiegazione di u signor Guo Moruo, hè" stallà a zucca à attraversà u fiume " . U Libru di e Cantiche hà dettu dinò chì "ci hè amarezza, è ci hè una impegni profonda in u studiu". Wen Yiduo traduce stu registru in u Libru di e Canzoni cum'è: & quot; "Le foglie sò fotografate, a zucca hè ancu secca, è pudete sceglie di fà una barca & quot; Usatu. & Quot; Pensemu chì u significatu di sti dui poesie hè chì tene una zucca secca pò fà chì u corpu galleggia annantu à l'acqua è micca affundà. Questa zucca hè u più primitiviu equipagiu di salvà a vita. Più tardi, tutti i vascelli chì navigavanu nantu à u mare eranu in gran parte carrughjine melone per prevenire accidenti. Si pò videnu chì l'antichi Cinesi usanu a zucca seccata per galleggia u fiume, chì hè u salvaticu più primitivu.

In a dinastia Song, u metudu di pruduzione di u salvaviti hà fattu un gran passu avanti. Alcune persone anu cuminciatu à usà u legnu dolce, canne, ecc. Per formà un oggettu in forma di anellu, chì permette à e persone à praticà è à fà fà appoghju l'anellu à u corpu umanu. Questu salvaghju a forma di anellu hè usatu più chè u zuccheru melone hè assai più pratice, è hè diventatu un veru salvamentu di u circondu di u circondu. U populu di Song hà dichjaratu u "anellu fluttuu". Secunu u libru "Canzone Canzoni": Han Shizhong, medallista anti-oro di a Dinastia Song, mandò u rè per andà à Jinshan per resistere à u nemicu. Prima di partì, Han Shizhong hà urdinatu di ùn aduprà micca a nave per attraversà u fiume, affinch'e ùn si sceglie micca da u nemicu. Allora u rè mandò à ogni soldatu un anellu galleggiante rotundu, fattu di ligna dolce, affinchè pudessi legà a l'anella fluttu à a vita è attraversà u fiume. I soldati anu passatu tranquillamente u fiume sottu u dirigente di Wang Quan, è u populu Jin ùn sapia micca. Eranu attaccati è tuttu l'armata fu spazzatu via. L'anellu fluttu adupratu da Wang Quan à quellu tempu era u predeessore di u salvà in u moderna.

Di volta in volta, cù l'applicazione di nuove tecnulugia è di novu materiali, vari attrezzature di salvamentu sò emergite: scialuppi di salvataggio è giacche di salvaghju, tuttu prontu. Tuttavia, l'attrezzatura tradiziunale di u salvaghju hè ancu adupratu da e persone, è hè sempre l'utile di salvataggio più faciule. Durante u viaghju, i marinai ponu ancu u salvaghju nantu à u locu più visibile cum'è u ponte di a nave, è diveru culori rossi è bianchi nantu à u salvaghju. Certi di u salvavici più alti eranu ancu dotati di luci fluttu autoluminarie, affinchì durante a ghjurnata Di notte, a posizione di e persone affundate hè di pussibule d'identificà. I vasi salvatati ponu tracciari i segni è di frughjeru rapidamente à a scena di l'incidentu per salvà a persone chì anghjanu à luttà cù l'onde.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept