News di l'Industria

U relittu di Bahrain à mezzanotte, 150 pascuri di più nazioni sò stati salvati è 60 persone sò state salvate

2018-11-06
Naufragiu à mezzanotte, più di 150 turisti si calanu in l'acqua
A mezzanotti di u 30 di l'ottobule, una squadra naziunale di una grande impresa Bahrain, turisti occidentali ordinarie è un manciata di travagliadori travagliati in Bahrein si scunghjò accidentalmente in l'acque di u Golfu persanu, à menu di u migliu di a costa.
Dopu à l'incidentu, u Ministeru di l'Interni di Bahrain hà immediatamente organizatu u persunale per effettuà operazioni di salvataggio. Da u schermu di a TV, i salvatori chì portanu guanti di vita rossi stavanu vintu i corpi di e vittime avallate in un strettu di plastica bianca.
Si trasì da un picculu gumucci di gomma, altri salvatarii purtàvanu i corpi di e vittime da a barella, mentre i lanchjette cù i fugliali brillanti si giravanu avanti è via da e acque naufragate.
In precedenza, u ministro di l'Interi di Bahrain hà rivelatu chì ci eranu un totalu di 150 passeggeri è equipaje in u ferru in Cumpagnia di u Bahrain.
Almeno 44 persone fanu uccisi, più di 60 persone sò state salvate
U Ministru di u Internu di u Kazakistan u Bahrain dopu cunfirmò: "Avemu salvatu almenu 60 persone. Oghje, l'operazione di salvataggio hè sempre in corso, è Diu benedisce, sperendu di salvà più sopravvissuti.
Fra i superstiti di l'ospedale, ci sò cittadini di u Regnu Unitu, India, Sudafrica è Singapore. Inoltre, avemu ricercata in i corpi di almenu 44 vittime. Â €
Lu tenente coronatu Jeff Bresno, un portavoce di a 5a Flotta USA in Bahrain, hà confermatu à l'Associated Press che l'armata USA mandò elicotteri, barche e subacquei à a scena per aiutà. À a scena, u reporter pò vede
Due elicotteri volavanu bassu nantu à e acque di u naufragiu.
A causa di u distruzione hè ancu sottu investigazione, eliminendu basicamente a possibilità di u terrore
Finu à oghji, ùn ci hè micca ragione per l'incidente di traversata, è u tempu di u ghjornu di l'accidentu hè abbastanza bonu, allora a situazione hè in investigazione.
U guvernu bahreinicu hà basicamente eliminatu i fattori terroristi. U portavoce di u Ministeru di l'Interi Bahrain, Maghju Mohammed, hà dettu chì quellu incident hè un accadutu cumuu, ma u mutivu specifichi hè ancu “in investigazione”.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept